Ασκήσεις ενδυνάμωσης

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ

χείλη ζώων 13

 

 

 

Άσκηση μάσησης

 

Για την τόνωση των εσωτερικών παρειών σε μια ήπια αδυναμία, ο ασθενής χαμογελάει, δαγκώνει τα δόντια του και τα σφίγγει σε όλη τη διάρκεια της άσκησης. Πιέζει τα μάγουλα δυνατά ενώ μασάει, μέχρι τα χείλη να τελειώσουν σε μια θέση. Αρχίζει με ένα πλατύ χαμόγελο και τελειώνει με ζαρωμένα χείλη όπως αρθρώνεται η λέξη “chew”.

 

Σφύριγμα

 

 

Το σφύριγμα επίσης μπορεί να ενισχύσει τους μυς των εσωτερικών παρειών και το ζάρωμα των εσωτερικών χειλιών. Ο ασθενής σφυρίζει το αγαπημένο του τραγούδι ή μετράει σιωπηλά ως το 50 σφυρίζοντας σε κάθε αριθμό. Η άσκηση ωφελεί ακόμα και τον ασθενή που δεν μπορεί να μιλήσει αφού ενδυναμώνει τους μυς των χειλιών και των παρειών.

Τράβηγμα της γλώσσας προς τα κάτω

 

Βγάλτε τη γλώσσα προς τα κάτω, φτάνοντας το πηγούνι με τη γνάθο ανοιχτή. Για περαιτέρω οδηγίες, προσδιορίστε τα μέρη της γλώσσας ενώ την επεκτείνετε.

 

Πλεονεκτήματα

Τεντώνει και ενδυναμώνει τη γλώσσα.

Προσανατολίζει τα μέρη της γλώσσας.

Τέντωμα της γλώσσας ευθεία

 

Βγάλτε τη γλώσσα έξω σε ευθεία γραμμή όσο μακριά μπορεί να φτάσει, με το στόμα ελαφρώς ανοιχτό. Χρησιμοποιείστε όλη τη δύναμη όταν τεντώνετε τη γλώσσα.

 

Παραλλαγή: Βγάλτε τη γλώσσα σε ευθεία γραμμή, με τη γνάθο ανοιχτή, μέχρι εκεί που μπορεί να φτάσει. Κρατήστε τη γλώσσα σε πλήρη επέκταση.

 

 

Πλεονεκτήματα

Τεντώνει και ενδυναμώνει το πίσω μέρος της γλώσσας και το Bottom.

Βελτιώνει την επέκταση της γλώσσας.

Βελτιώνει το εύρος της πρόσθιας κίνησης.

Βοηθητικό πρόσθιο τράβηγμα της γλώσσας

 

Βγάλτε έξω τη γλώσσα. Καλύψτε τη με μια γάζα και πιάστε τη ελαφρά αλλά σταθερά, χρησιμοποιώντας τον δείκτη και τον αντίχειρα του κάθε χεριού. Χαλαρώστε. Τραβήξτε αργά τη γλώσσα προς τα έξω και ευθεία, όσο μακριά φτάσει. Αρχικά τραβήξτε μόνο ελαφρώς past δυνατή αντίσταση. Επαναλάβετε 3 φορές, κρατώντας για 10 δευτερόλεπτα κάθε φορά. Τεντώστε τη γλώσσα αργά για να αποφύγετε τον πόνο.

 

 

Πλεονεκτήματα

Μειώνει τη συνολική υπερτονία της γλώσσας.

Ισιώνει και επεκτείνει τη γλώσσα.

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΕΙΛΙΩΝ

 

27.1

 

 

 

 

Άσκηση του άνω χείλους

Δαγκώστε ελαφρώς το κάτω χείλος. Ανυψώστε και χαμηλώστε το άνω χείλος. Επαναλάβετε την κίνηση πάνω- κάτω. Κρατήστε το πρόσωπο χαλαρωμένο, κινήστε μόνο τα χείλη. Μην λοξοκοιτάζετε και μην κουνάτε τα μάγουλα.

 

Πλεονεκτήματα

Ενισχύει τους μυς του άνω χείλους.


Βελτιώνει το εύρος της κίνησης και τη ευκινησία του άνω χείλους. 

Ζάρωμα του άνω χείλους

Σηκώστε το άνω χείλος για να δείξετε τη γραμμή των ούλων. Χαμογελάστε και τραβήξτε το άνω χείλος προς τα αφτιά σε μια πλήρη επέκταση. Συγκεντρωθείτε στο τέντωμα του άνω χείλους πάνω και πίσω. Κρατήστε τη γνάθο χαλαρωμένη.

 

Πλεονεκτήματα

 

Ενδυναμώνει το άνω χείλος.

Βελτιώνει το εύρος της κίνησης του άνω χείλους.

Ζάρωμα των χειλιών

 

Πιέστε τα χείλη εξωτερικά. Προσπαθήστε να ζαρώστε το άνω χείλος προς τα πάνω και το κάτω χείλος προς τα κάτω. Διατηρήστε το ζάρωμα και το χαμόγελο.

 

Πλεονεκτήματα

Ενισχύει και βελτιώνει το εύρος της κίνησης των χειλιών και των παρειών.

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας

 

Υποκατηγορίες

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.