ΓΡΑΦΩΝΗΜΑΤΑ1

 

ΔΕΚΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

"Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής"

Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής.   Παρακάτω προτείνονται ορισμένες δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν οι γονείς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-03-19

"ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΙΤΙΣΗ"

Ποιά είναι τα σημάδια των παιδιών με επιλεκτική σίτιση;   Πολλά παιδιά είναι ή γίνονται επιλεκτικά όσον αφορά τη σίτισή τους. Παρακάτω αναφέρο...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-14

"Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;"

Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;    Η ανάγκη για επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο εξαρτάται συνήθως από πολλούς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-12

Screenshot 20221123 230645 com.viber.voip edit 154906304282090

 

 

Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων

 Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων. ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Το κέντρο μας

  Το κέντρο μας ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Φωτογραφίες του κέντρου μας

 Σας καλωσορίζουμε στο χώρο μας: Ένα χώρο ειδικών θεραπειών για παιδιά & ενήλικες καθώς & συνεχής ενημέρωσης & κατάρτισης, μέσω των σεμιναρίων...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Εκπομπές

images

Δημοσιεύσεις

image11   καρτα μας

Screenshot 20221123 230645 com.viber.voip edit 154906304282090

21653

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Εργοθεραπεία και γραφοκινητικές δεξιότητες

 

Η γραφή αποτελεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό στάδιο στη ζωή ενός παιδιού και αφορά την αποτύπωση του προφορικού λόγου σε γραπτή μορφή. Οι γραφοκινητικές δεξιότητες αφορούν μια σύνθετη διαδικασία με ταυτόχρονο συντονισμό της οπτικοκινητικής οργάνωσης, της όρασης και της κίνησης. Αρχικά, το παιδί κινεί τους αγκώνες και τα χέρια του, συντονίζει την όραση με την κίνηση, κάθεται σταθερά στην καρέκλα, και στη συνέχεια μαθαίνει να χειρίζεται αντικείμενα με λεπτές κινήσεις δαχτύλων, κρατά το εκάστοτε εργαλείο γραφής και γράφει, ζωγραφίζει. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο, ιδιαίτερα με την εποχή του Covid-19, πολλά παιδιά να πηγαίνουν στους εργοθεραπευτές για αξιολόγηση, ύστερα από εμφάνισης δυσκολιών στις προαναφερθείσες δεξιότητες. Όταν ένα παιδί παρουσιάζει στο τομέα των γραφοκινητικών δεξιοτήτων, είναι πολύ πιθανό να δυσκολεύεται και σε κάποιους απότους παρακάτω τομείς:

  •  Στον οπτικοκινητικό συντονισμό
  •  Στην αδρή και λεπτή κινητικότητα
  •  Στην σταθερότητα του σώματος και της ωμικής ζώνης
  •  Στην πράξη
  •  Στην συγκέντρωση- προσοχή
  •  Στη μνήμη

Για το λόγο αυτό, είναι αρκετά σημαντικό ο εργοθεραπευτής να εντοπίσει όσο το δυνατό καλύτερα σε ποιο τομέα εμφανίζεται η δυσκολία με αποτέλεσμα να
παρεμποδίζεται η ομαλή γραφή. Τέλος, η δυσκολία μπορεί να οφείλεται σε έναν μόνο τομέα, ωστόσο μπορεί να είναι συνδυασμός κάποιων ή και όλων μαζί.

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου

 

Βόλακα Μαρία- Σταυρούλα

Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια.

Τελευταία ενημέρωση : Τρίτη, 11 Απριλίου 2023 15:24

Διεπιστημονική μας ομάδα

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονική Υπεύθυνη του κέντρου Καραμπά Αργυρώ Θεραπεύτρια λόγου & Ομιλίας - Ειδική Παιδαγωγός

VIDEO

Screenshot 2021 02 26 (7) Facebook

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.