ΓΡΑΦΩΝΗΜΑΤΑ1

 

ΔΕΚΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

"Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής"

Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής.   Παρακάτω προτείνονται ορισμένες δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν οι γονείς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-03-19

"ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΙΤΙΣΗ"

Ποιά είναι τα σημάδια των παιδιών με επιλεκτική σίτιση;   Πολλά παιδιά είναι ή γίνονται επιλεκτικά όσον αφορά τη σίτισή τους. Παρακάτω αναφέρο...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-14

"Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;"

Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;    Η ανάγκη για επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο εξαρτάται συνήθως από πολλούς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-12

Γραφωνήματα Facebook

Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων

 Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων. ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Το κέντρο μας

  Το κέντρο μας ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Φωτογραφίες του κέντρου μας

 Σας καλωσορίζουμε στο χώρο μας: Ένα χώρο ειδικών θεραπειών για παιδιά & ενήλικες καθώς & συνεχής ενημέρωσης & κατάρτισης, μέσω των σεμιναρίων...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Εκπομπές

images

Δημοσιεύσεις

image11

καρτα μας

 

 

Screenshot 20221123 230645 com.viber.voip edit 154906304282090

VIDEO

Screenshot 2021 02 26 (7) Facebook

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

 

 

10 drastiriotites gia enisxysi tis adris kinitikotitas

 

Αδρή κίνηση ή αδρή κινητικότητα είναι η χρήση μεγάλων μυϊκών ομάδων για ελεγχόμενη σκόπιμη κίνηση. Αποτελεί τη βάση για την οργάνωση και εκτέλεση των κινήσεων που είναι απαραίτητες για τις δραστηριότητες καθημερινής ζωής. Παρακάτω αναφέρονται μερικές δραστηριότητες για την ενίσχυση της αδρής κινητικότητας:

  • Μίμηση ζώων (κάνω το βατραχάκι, το φίδι, το σκυλάκι κλπ)

  • Παιχνίδια στην παιδική χαρά και στον παιδότοπο

  • Εξωσχολικές δραστηριότητες (κολύμβηση, μπάσκετ, ποδόσφαιρο, ενόργανη κ.α.)

  • Παίξτε στο σπίτι μαξιλαροπόλεμο

  • Στίβους μάχης με εμπόδια

  • Να περπατήσει πάνω σε χαρτοταινία (με διαφορετικές διαδρομές, ίσια, ζικ-ζακ) και να γυρίσει και ανάποδα

  • Ζητήστε από το παιδί να σας βοηθήσει στις δουλείες του σπιτιού (σκούπισμα σφουγγάρισμα, πότισμα λουλουδιών με κουβαδάκια κ.α.)

  • Παιχνίδια με την μπάλα. Για παράδειγμα πετάμε την μπάλα σε καλάθια- στόχους, πετάμε την μπάλα ο ένας στον άλλο, κλωτσάμε, τσουλάμε κ.α.

  • Παιχνίδια με το τραμπολίνο ή πάνω στο κρεβάτι.

  • Παιχνίδια με την κουβέρτα (τραβήξτε την, σηκώστε την ψηλά, μπείτε κάτω από την κουβέρτα κ.α.)

  • Βάλτε σακουλάκια ή ελαφριά βιβλία στο κεφάλι του παιδιού και ζητήστε του να περπατήσει σε διαφορετικές διαδρομές (πρώτα σε ευθεία και μετά μπορείτε να βάλετε διάφορα εμπόδια)

  • Παιχνίδι με κάρτες. Φτιάχνουμε κάρτες από τις οποίες η καθεμία αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη κίνηση. Για παράδειγμα: μια κάρτα δείχνει ένα παιδάκι που ανοίγει χέρια- πόδια, άλλη κάρτα δείχνει ένα ζωάκι, άλλη κάνω ρολλάρισμα όπως ένα μπουκάλι ή ένα βαρέλι κ.α.

  • Ανασηκώστε τα πόδια του παιδιού και ζητήστε του να περπατήσει με τα χέρια (κάνουμε το καρότσι)

  • Γεμίστε με ρύζι ένα μικρό πλαστικό σακουλάκι. Το παιδί τοποθετεί το σακουλάκι στο πόδι του και προσπαθεί να το ανασηκώσει. Να το κάνει και με το άλλο πόδι

  • Το παιδί περπατάει στα τρία, κρατώντας ένα κουτάλι στο ένα χέρι. Να επαναλάβει, κρατώντας το κουτάλι με το άλλο χέρι.

 

Βόλακα Μαρία Σταυρούλα,

Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια.

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση : Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2021 17:31

Διεπιστημονική μας ομάδα

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονική Υπεύθυνη του κέντρου Καραμπά Αργυρώ Θεραπεύτρια λόγου & Ομιλίας - Ειδική Παιδαγωγός

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.