ΓΡΑΦΩΝΗΜΑΤΑ1

 

ΔΕΚΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

"Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής"

Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής.   Παρακάτω προτείνονται ορισμένες δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν οι γονείς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-03-19

"ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΙΤΙΣΗ"

Ποιά είναι τα σημάδια των παιδιών με επιλεκτική σίτιση;   Πολλά παιδιά είναι ή γίνονται επιλεκτικά όσον αφορά τη σίτισή τους. Παρακάτω αναφέρο...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-14

"Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;"

Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;    Η ανάγκη για επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο εξαρτάται συνήθως από πολλούς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-12

Γραφωνήματα Facebook

Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων

 Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων. ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Το κέντρο μας

  Το κέντρο μας ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Φωτογραφίες του κέντρου μας

 Σας καλωσορίζουμε στο χώρο μας: Ένα χώρο ειδικών θεραπειών για παιδιά & ενήλικες καθώς & συνεχής ενημέρωσης & κατάρτισης, μέσω των σεμιναρίων...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Εκπομπές

images

Δημοσιεύσεις

image11

καρτα μας

 

 

Screenshot 20221123 230645 com.viber.voip edit 154906304282090

VIDEO

Screenshot 2021 02 26 (7) Facebook

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Αξιολόγηση του Παιδιού με ΔΕΠΥ

Αξιολόγηση του Παιδιού με ΔΕΠΥ

Περιλαμβάνει την εκτίμηση πολλών παραγόντων, βιολογικών, ψυχολογικών, κοινωνικών και πολιτισμικών, που αλληλεπιδρούν και προκαλούν προβλήματα στο παιδί. Σκοπός είναι η εκτίμηση των ‘βιοψυχοκοινωνικών’ δυνατοτήτων και ικανοτήτων του παιδιού.

Το σχολείο και η τάξη είναι καθοριστικής σημασίας στην εκδήλωση και εντόπιση των συμπτωμάτων, αλλά και στην παροχή εξατομικευμένης βοήθειας, με την μετατροπή των αρνητικών εμπειριών του παιδιού σε θετικές.

Η αναγνώριση της ΔΕΠΥ στηρίζεται στην αντικειμενική, συστηματική συλλογή ποιοτικών και ποσοτικών πληροφοριών από διαφορετικές πηγές που έχουν άμεση γνώση του παιδιού.

Σκοπός της αξιολόγησης είναι:

   α) η αναγνώριση και αντιμετώπιση δυσκολιών που δεν είναι ΔΕΠΥ και

   β) ο καθορισμός των ειδικών αναγκών, των δυνατοτήτων και δυσκολιών   του παιδιού. 

 

Καραμπά Αργυρώ

Αναπτυξιακή Λογοθεραπεύτρια

www.γραφωνηματα.gr

Τελευταία ενημέρωση : Τετάρτη, 07 Ιουνίου 2017 05:51

Διεπιστημονική μας ομάδα

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονική Υπεύθυνη του κέντρου Καραμπά Αργυρώ Θεραπεύτρια λόγου & Ομιλίας - Ειδική Παιδαγωγός

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.