Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού στην Αξιολόγηση παιδιών με ΔΕΠΥ

Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού στην Αξιολόγηση παιδιών με ΔΕΠΥ

Η αλληλεπίδραση του δασκάλου με το παιδί παρέχει τη δυνατότητα παρατήρησης της ιδιοσυγκρασίας και της γενικής του υγείας, των προβλημάτων και δυνατοτήτων του στον ακαδημαϊκό και κοινωνικό τομέα, στις σχέσεις με συνομηλίκους.

Ο εκπαιδευτικός:

  1. Εντοπίζει τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  2. Ενημερώνει τους γονείς και το παιδί για τις ανησυχίες του
  3. Ενημερώνει το σχολικό σύμβουλο
  4. Συγκεντρώνει πληροφορίες για το παιδί σε συνεργασία με το σύμβουλο
  5. Δουλεύει στενά και εξατομικευμένα με το παιδί στην τάξη
  6. Ελέγχει και κατευθύνει την πρόοδο του παιδιού

Ο εκπαιδευτικός αποτελεί μέλος της ομάδας που αναλαμβάνει την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση των δυσκολιών.   

 

Καραμπά Αργυρώ

Αναπτυξιακή Λογοθεραπεύτρια

www.γραφωνηματα.gr

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.