ΔΕΠΥ και Γνωστικό Στυλ

ΔΕΠΥ και Γνωστικό Στυλ

Ο όρος αναφέρεται στους τρόπους με τους οποίους το άτομο μαθαίνει νέες πληροφορίες και δεξιότητες. Τα παιδιά με ΔΕΠΥ προτιμούν συνήθως τον ενεργό πειραματισμό και τη μάθηση μέσω συγκεκριμένων εμπειριών. 

Χαρακτηριστικά του Σχολείου

Προσοχή στα παρακάτω:

  1. Διασπάσεις στο σχολείο
  2. Πολλές αλλαγές μαθημάτων
  3. Ισορροπία μεταξύ σωματικών και γνωστικών αναγκών
  4. Μαθήματα που απαιτούν μεγάλη συγκέντρωση γίνονται νωρίς το πρωί
  5. Υποστήριξη-συμβουλευτική προς το δάσκαλο
  6. Υποστήριξη-συμβουλευτική του παιδιού σε θέματα του σχολείου
  7. Θετική εμπλοκή των γονέων
  8. Συνεργασία μεταξύ των μελών του προσωπικού του σχολείου
  9. Όλα τα παιδιά επωφελούνται από τη στάση του σχολείου που:
  • αποδέχεται και δεν στιγματίζει τη διαφορά
  • επιτρέπει στους μαθητές να κατακτήσουν υψηλή αυτοεκτίμηση μέσα από μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων
  • παρέχει αποτελεσματική μάθηση και συναισθηματική-συμπεριφορική υποστήριξη, όταν οι μαθητές την έχουν ανάγκη.

Καραμπά Αργυρώ

Αναπτυξιακή Λογοθεραπεύτρια

www.γραφωνηματα.gr

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.