ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

16

  • Η ικανότητα ενός παιδιού να επεξεργαστεί το λόγο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
  • Αυτοί μπορεί να είναι αρκετά γενικοί, όπως ο αριθμός των συλλαβών σε μία λέξη ή ο αριθμός των συμφώνων σε ένα σύμπλεγμα ή πιο ειδικοί όπως δυσκολία με τις λέξεις που περιέχουν τα /str/, /spr/.
  • Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε αυτούς τους παράγοντες κατά την αξιολόγηση.
  • Κατά την παρέμβαση, όταν στοχεύουμε σε μία συγκεκριμένη ικανότητα επεξεργασίας της ομιλίας, είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε στις δομές, μορφές συγκεκριμένων λέξεων στις οποίες αντιμετώπισε δυσκολία το παιδί,
  • για παράδειγμα δραστηριότητες ακουστικής διάκρισης για λέξεις  που το δυσκόλεψαν και όχι για λέξεις τις οποίες εξ αρχής διέκρινε σωστά.

Καραμπά Αργυρώ

Αναπτυξιακή Λογοθεραπεύτρια

www.γραφωνηματα.gr

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.