ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 
 
 
τουαλετα
 
 
  • Αδειάστε την λερωμένη πάνα στο δοχείο και εξηγήστε του ότι τώρα που μεγάλωσε μπορεί να βγάλει την πάνα και να χρησιμοποιήσει το δοχείο ή την τουαλέτα.
  • Αν έχει σταθερή ώρα που πραγματοποιεί κένωση, βάζετέ το να καθίσει λίγο πριν και για λίγη ώρα. Αν δεν έχει σταθερή ώρα ή έχει πολλές κενώσεις μπορείτε να το βάζετε στο γιογιό για λίγα λεπτά σε τακτά διαστήματα.
  • Μείνετε μαζί του όση κάθεται στο γιογιό.
  • Αν δείτε ότι δε θέλει, δεν του αρέσει, το φοβάται, μην επιμείνετε. Ξαναδοκιμάστε μετά από 1 – 2 μήνες.
  • Όταν τα καταφέρει να γεμίσει το δοχείο, πείτε “μπράβο!”.
  • Αν την επόμενη δεν τα καταφέρει ή προτιμήσει να τα κάνει στο πάτωμα μην απογοητεύεστε. Πλύντε το και καθαρίστε χωρίς σχόλια.
  • Αδειάστε το δοχείο στη λεκάνη με τη σύμφωνη γνώμη του: “΄Έλα τώρα να το αδειάσουμε. Να τραβήξουμε και το νερό. Ε;”.
  • Μερικά παιδιά χαίρονται να αποχαιρετούν τα “κακά" τους. Άλλα, θέλουν να ξέρουν πού πηγαίνουν όταν τραβάμε το καζανάκι. Ίσως, ικανοποιητική απάντηση είναι “Μακριά, πολύ μακριά.” Αποφύγετε λεπτομέρειες.

Η διαδικασία εκπαίδευσης μπορεί να κρατήσει γύρω στους τρεις μήνες, σε άλλα παιδιά λιγότερο ή και περισσότερο.

Αργυρώ Καραμπά
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.