ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ICD-10 : "ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΑΒΙΣΜΟΥ "
Α. Μια βαθμολογία σε μια σταθμισμένη δοκιμασία είναι τουλάχιστον δύο τυπικές αποκλίσεις κάτω του αναμενόμενου επιπέδου , με βάση την ηλικία και το νοητικό πηλίκο του παιδιού .
Β. Βαθμολογίες στην αναγνωστική ακρίβεια και επάρκεια , καθώς και στην αριθμητική, βρίσκονται μέσα στο φυσιολογικό εύρος (+ ή - 2 τυπικές αποκλίσεις του μέσου όρου ).
Γ. Δεν υπάρχει ιστορικό σημαντικών αναγνωστικών δυσκολιών .
Δ. Οι σχολικές εμπειρίες είναι μέσα στο μέσο αναμενόμενο εύρος .
Ε. Οι δυσκολίες στον συλλαβισμό είναι παρούσες από τα πρώιμα στάδια της μάθησης του συλλαβισμού .
ΣΤ. Η διαταραχή που περιγράφεται στο κριτήριο Α επιδρά σημαντικά στις ακαδημαϊκές επιδόσεις και στις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής , που απαιτούν φωνολογικές δεξιότητες .
Ζ. Το πιο συχνό κριτήριο εξαίρεσης από τη διαταραχή : Το άτομο έχει Νοητικό Πηλίκο (I.Q ) κάτω του 70.
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα"
Τα σημεία που αξιολογούνται στην εργοθεραπευτική αξιολόγηση είναι τα εξής:
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα
© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.