Συμβουλές για γονείς

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ''ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΧΕΔΙΟΥ''

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΧΕΔΙΟΥ

                                                                                                                                         

                                                                                                                                               Οπτικο-χωροταξική αντίληψη

                                                                                                                                                 Συγκέντρωση / προσοχή

                                                                                                                                                     Υπομονή / επιμονή

                                                                                                                                                       Οπτική αντίληψη

                                                                                                                                                        Οπτική διάκριση

 

Εργοθεραπευτική ομάδα & Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" .

''ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Η΄ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ''

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Η΄ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ

 

     Εδώ υπάρχει μια αντίστροφη σχέση με την κλασική δυσλεξία. Επισης, το είδος αυτό είναι συχνό με το προηγούμενο. Οι διαταραχές παρατηρούνται στο επίπεδο της μαθηματικής σκέψης. Δηλαδή τα προβλήματα που παρατηρούνται εντοπίζονται στη διαδικασία ή διδικασίες οι οποίες έχουν σχέση με την αίσθηση του χώρου και κατ' επέκταση του χρόνου και των αναλόγων μαθηματικών εννοιών, όπως για παράδειγμα η χρήση των νομισμάτων κ.ά.

     Αντίθετα, η ανάγνωση και η μάθηση μέσω λεκτικών συμβόιλων, δηλαδή μέσω κειμένων, δεν εμφανίζει ιδιαίτερες διαταραχές σε επίπεδο μαθησιακής αφομοίωσης αυτής καθ' αυτής. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν υάρχουν έστω και λίγες δυσχέρειες σε επίπεδο μάθησης μέσω κειμένων, οι οποίες αυξάνονται καθώς αυξάνονται και οι μαθησιακές υποχρεώσεις.

    Πρέπει να τονιστεί πως η ύπαρξη αγχώδους καταστάσεως, που εμφανίζεται στο συγκεκριμένο είδος, ανακόπτει την κανονική ροή της ανάγνωσης με την έννοια της μάθησης κασι κυρίως ανακόπτει τη δυνατότητα εκπομπής μέσω του προφορικού λόγου, του ήδη μαθημένου μαθήματος.

    Επίσης, υπάρχει πιθανότητα εμφάνισης ενός περιοδικού τραυλισμού, στην ηλικία των τριών-τεσσάρων ετών, ο οποίος αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα, θα εγκατασταθεί μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.Αναμενόμενη είναι ακόμη η σταδιακή εμφάνιση εντόνων ψυχικών διαταραχών και προβλημάτων, τα οποία εμφανίζονται αυξανόμενα στα πλαίσια γενικευμένων αρνήσεων σε οτιδήποτε θεσμικό με επιθετικότητα, κατασστροφικές τάσεις, κ.ά.

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας

Υποκατηγορίες

  • Τι πρέπει να αξιολογήσει ένας θεραπευτής κατά τη διάρκεια μιας Εργοθεραπευτικής αξιολόγησης;(Μέρος Α)

    ergotherapeia1

    Τα σημεία που αξιολογούνται στην εργοθεραπευτική αξιολόγηση είναι τα εξής:

    • Γενική εικόνα
    • Κοινωνική συναλλαγή
    • Αδρός συντονισμός
    • Νευρομυιοσκελετικά
    • Εξισοορροπητικές αντιδράσεις
    • Προστατευτικές αντιδράσεις 
    • Δοκιμασία Romberg ( Eίναι χρήσιμη στην οξεία μονόπλευρη αιθουσαία διαταραχή)
    • Κουτσό
    • Τούμπα
    • Ρολλάρισμα
    • Κινητικός Έλεγχος
    • Σύλληψη 
    • Λαβή
    • Άφημα
    • Μεμονωμένη κίνηση δακτύλών
    • Αντίθεση με τον αντίχειρα
    • Αμφίπλευρος συντονισμός
    • Χρήση εργαλείων
    • Πλευρίωση
    • Πέρασμα μέσης γραμμής
    • Οπτικοκινητικός συντονισμός
    • Λαβή με μολύβι
    • Γραφή
    • Ψαλίδι
    • Αισθητηριακή επίγνωση /επεξεργασία
    • Στερεογνωσία
    • Αντίδραση στον πόνο
    • Σχήμα σώματος
    Εργοθεραπευτική ομάδα & Καραμπά Αργυρώ

    Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.