- Ευχέρεια στην ανάγνωση - Κατανόηση
- Παραγωγή γραπτού λόγου
- Τόνοι - Άτονες λέξεις - Οξύτονες / παροξύτονες / προπαροξύτονες
- Έννοια μονοσύλλαβης -δισύλλαβης - τρισύλλαβης λέξης
- Διαλυτικά , ενωτικό , απόστροφος
- Ορθογραφημένη γραφή άρθρων
- Κατάκτηση έννοιας των ουσιαστικών και των επιθέτων - Κλίση αυτών
- Κλίση ουσιαστικών και επιθέτων ( - ιμος , - ινος , - ικος )
- Κλίση Ενεστώτα - Αορίστου . Ρήματα -αίνω , - ίζω , - εύω , - ώνω , . Ρήματος είμαι
- Διάκριση ρημάτων - μετοχών
- Αλφαβήτιση - Ταξινόμηση λέξεων με βάση κριτηρίων
- Αριθμητικά
- Χρονικά και τοπικά επιρρήματα
- Βασικά δομικά στοιχεία της πρότασης ( Υ-Ρ-Α )
- Σύνθετες λέξεις ,συνωνυμες , αντίθετες
- Παρομοίωση
- Ημέρες , μήνες , εποχές .
Καραμπά Αργυρώ
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "ΓράΦΩνήματα"