Θα πρέπει να ελέγχονται πριν και μετά την εφαρμογή της παρέμβασης.
γίνει σωστή εκτίμηση της λειτουργίας της.
από τους ενισχυτές που διατηρούν τη συμπεριφορά στόχο.
το μαθητή. Αν ο μαθητής δεν γνωρίζει τη συμπεριφορά, αυτή θα
πρέπει να διδαχθεί.
έχει ληφθεί υπόψη. Θα πρέπει να εφαρμόζεται η παρέμβαση σε ό-
λους τους χώρους δράσης του μαθητή. (Βλ. Alberto & Troutman,
1986, για μεθόδους ανάπτυξης γενίκευσης ).
της συμπεριφοράς.
Μολόχας Ηλίας
Ειδικός Παιδαγωγός- Ψυχολόγος
© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.