ΓΡΑΦΩΝΗΜΑΤΑ1

 

ΔΕΚΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

"Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής"

Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής.   Παρακάτω προτείνονται ορισμένες δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν οι γονείς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-03-19

"ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΙΤΙΣΗ"

Ποιά είναι τα σημάδια των παιδιών με επιλεκτική σίτιση;   Πολλά παιδιά είναι ή γίνονται επιλεκτικά όσον αφορά τη σίτισή τους. Παρακάτω αναφέρο...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-14

"Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;"

Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;    Η ανάγκη για επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο εξαρτάται συνήθως από πολλούς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-12

Screenshot 20221123 230645 com.viber.voip edit 154906304282090

 

 

Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων

 Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων. ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Το κέντρο μας

  Το κέντρο μας ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Φωτογραφίες του κέντρου μας

 Σας καλωσορίζουμε στο χώρο μας: Ένα χώρο ειδικών θεραπειών για παιδιά & ενήλικες καθώς & συνεχής ενημέρωσης & κατάρτισης, μέσω των σεμιναρίων...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Εκπομπές

images

Δημοσιεύσεις

image11   καρτα μας

Screenshot 20221123 230645 com.viber.voip edit 154906304282090

21653

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Η Επιτυχής Εκπαίδευση Παιδιών με ΔΕΠΥ:

Η Επιτυχής Εκπαίδευση Παιδιών με ΔΕΠΥ

  • Ο δάσκαλος λειτουργεί ως διαμεσολαβητής μεταξύ περιβάλλοντος μάθησης- καθηκόντων και του παιδιού.
  • Η επιτυχής εκπαίδευση απαιτεί δημιουργία συνθηκών στο περιβάλλον που διευκολύνουν το μαθητή να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες του στις δραστηριότητες μάθησης. Ταυτόχρονα η επιτυχής εκπαίδευση ελαχιστοποιεί τις δυσκολίες του.
  • Όταν υπάρχουν σοβαρές δυσκολίες μάθησης, η κατάκτηση δεξιοτήτων για να ξεπεραστούν αποτελούν μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος.
  • Τα παιδιά με ΔΕΠΥ μαθαίνουν, συνήθως, πιο εύκολα όταν εμπλέκονται σε παιχνίδι ρόλων ή δραστηριότητες που στηρίζονται στην αφή και στην κιναισθητική.
  • Στόχοι της επιτυχημένης εκπαίδευσης: ενίσχυση των δυνατοτήτων, κατάκτηση βασικών δεξιοτήτων, διατήρηση της αυτοεκτίμησης, ενίσχυση της κοινωνικότητας, προφύλαξη των άλλων παιδιών ώστε να μην παραμεληθούν. 

Μερικές Αρχές Χειρισμού των Προβλημάτων

  • Εντοπίστε τις αιτίες που μπορεί να επηρεάζουν την επιθυμία του παιδιού να εμπλακεί θετικά στα μαθήματα
  • Δημιουργήστε ευκαιρίες για θετική προσοχή (αξιοποιείστε τα ενδιαφέροντα του παιδιού)
  • Εντοπίστε τις περιπτώσεις στις οποίες το παιδί αποδίδει καλύτερα
  • Να είστε σαφείς-συγκεκριμένοι σ’ αυτό που ζητάτε. Το βοηθάτε έτσι να εστιάσει την προσοχή του
  • Οργανώστε και δομήστε τις δραστηριότητες, τους κανόνες, τη ρουτίνα της τάξης
  • Ελαττώστε τις διασπάσεις αυξάνοντας τα επιθυμητά ερεθίσματα, ελαττώνοντας τα ανεπιθύμητα, λάβετε υπόψη τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει το συγκεκριμένο παιδί
  • Προστατέψτε και ενισχύστε την αυτοεκτίμηση του παιδιού δημιουργώντας ευκαιρίες για επιτυχία, επικοινωνώντας με ζεστασιά και αποδοχή. Χρησιμοποιείστε επιβραβεύσεις
  • Αποφύγετε την επανάληψη δραστηριοτήτων
  • Σπάστε τις δραστηριότητες σε στάδια (σύντομες δραστηριότητες): Τα παιδιά με ΔΕΠΥ χρειάζονται πιο συχνή και πιο άμεση επανατροφοδότηση
  • Μικρές και άμεσες επιβραβεύσεις είναι πιο αποτελεσματικές
  • Ήπιες τιμωρίες μπορεί να είναι αποτελεσματικές όταν χρησιμοποιούνται αραιά και όταν είναι πολύ συγκεκριμένες
  • Για την επιβράβευση λάβετε υπόψη τι προτιμά το παιδί (π.χ. Η/Υ)
  • Ενημέρωση και ανασκόπηση των δραστηριοτήτων βοηθά το παιδί να κατανοήσει τι αναμένεται από το ίδιο και να καταλάβει τι κάνει
  • Μην επαναλαμβάνετε με απόγνωση, ξανά και ξανά το ίδιο πράγμα στο παιδί !!!
  • Τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα σε ομάδες των δύο, παρά μεγαλύτερες.

Καραμπά Αργυρώ

Αναπτυξιακή Λογοθεραπεύτρια

www.γραφωνηματα.gr

Τελευταία ενημέρωση : Τετάρτη, 07 Ιουνίου 2017 05:48

Διεπιστημονική μας ομάδα

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονική Υπεύθυνη του κέντρου Καραμπά Αργυρώ Θεραπεύτρια λόγου & Ομιλίας - Ειδική Παιδαγωγός

VIDEO

Screenshot 2021 02 26 (7) Facebook

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.