Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της ΔΕΠΥ

Στάδιο Α
- Καταγραφή των μαθησιακών δυσκολιών του παιδιού
- Καταγραφή των απαιτούμενων ενεργειών (τι υποστήριξη θα παρέχεται, ειδικές παρεμβάσεις, προγράμματα, υλικό, κ.λ.π.)
- Ενημέρωση των γονέων για τους χειρισμούς
- Συγκεκριμένοι στόχοι που θα επιτευχθούν, σε πόσο χρόνο
- Έλεγχος της πορείας και αξιολόγηση
- Ανασκόπηση
Στάδιο Β
Στο στάδιο αυτό απαιτείται Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα που στηρίζεται στα εξής:
- Αξιολόγηση: μαρτυρίες των δασκάλων, ερωτηματολόγια, ιατρικές εξετάσεις, άλλες εξετάσεις
- Περιγραφή των δυσκολιών
- Περιγραφή των υποκείμενων δυσκολιών που μπορεί να επιδεινώσουν το πρόβλημα (τρόπος μάθησης, τρόπος και μέθοδος διδασκαλίας, οργάνωση σχολείου, χειρισμός στην τάξη, κοινωνικές δεξιότητες, οικογενειακοί παράγοντες, επίδραση συνομηλίκων).
- Παρέμβαση: συγκεκριμένοι στόχοι και συγκεκριμένες στρατηγικές
Καραμπά Αργυρώ
Αναπτυξιακή Λογοθεραπεύτρια
www.γραφωνηματα.gr