Συμβουλές για γονείς

ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 
 
 
τουαλετα
 
 
  • Αδειάστε την λερωμένη πάνα στο δοχείο και εξηγήστε του ότι τώρα που μεγάλωσε μπορεί να βγάλει την πάνα και να χρησιμοποιήσει το δοχείο ή την τουαλέτα.
  • Αν έχει σταθερή ώρα που πραγματοποιεί κένωση, βάζετέ το να καθίσει λίγο πριν και για λίγη ώρα. Αν δεν έχει σταθερή ώρα ή έχει πολλές κενώσεις μπορείτε να το βάζετε στο γιογιό για λίγα λεπτά σε τακτά διαστήματα.
  • Μείνετε μαζί του όση κάθεται στο γιογιό.
  • Αν δείτε ότι δε θέλει, δεν του αρέσει, το φοβάται, μην επιμείνετε. Ξαναδοκιμάστε μετά από 1 – 2 μήνες.
  • Όταν τα καταφέρει να γεμίσει το δοχείο, πείτε “μπράβο!”.
  • Αν την επόμενη δεν τα καταφέρει ή προτιμήσει να τα κάνει στο πάτωμα μην απογοητεύεστε. Πλύντε το και καθαρίστε χωρίς σχόλια.
  • Αδειάστε το δοχείο στη λεκάνη με τη σύμφωνη γνώμη του: “΄Έλα τώρα να το αδειάσουμε. Να τραβήξουμε και το νερό. Ε;”.
  • Μερικά παιδιά χαίρονται να αποχαιρετούν τα “κακά" τους. Άλλα, θέλουν να ξέρουν πού πηγαίνουν όταν τραβάμε το καζανάκι. Ίσως, ικανοποιητική απάντηση είναι “Μακριά, πολύ μακριά.” Αποφύγετε λεπτομέρειες.

Η διαδικασία εκπαίδευσης μπορεί να κρατήσει γύρω στους τρεις μήνες, σε άλλα παιδιά λιγότερο ή και περισσότερο.

Αργυρώ Καραμπά
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας

ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΗ (7-9 ΜΗΝΩΝ)

65936049 2671480956237977 916817913871073280 n
 
 
-Αφήστε το στο μπάνιο να πλατσουρίζει, να παίζει με παιχνίδια. Το νερό αρέσει στα μωρά και διασκεδάζουν.
-Αν πιτσιλάει με νερό το πρόσωπό του στο μπάνιο, γελάστε σαν να πρόκειται για παιχνίδι. Ίσως το ξανακάνει και συνηθίσει το νερό στο πρόσωπο.
- Αφήστε το να φάει μόνο του χρησιμοποιώντας το χέρι του.
- Δείξτε του πώς να κυλάει με το σώμα του (βαρελάκι) πάνω σε μια κουβέρτα. Βοηθήστε το αν χρειάζεται.
 
 
Αργυρώ Καραμπά
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας
 

Υποκατηγορίες

  • Τι πρέπει να αξιολογήσει ένας θεραπευτής κατά τη διάρκεια μιας Εργοθεραπευτικής αξιολόγησης;(Μέρος Α)

    ergotherapeia1

    Τα σημεία που αξιολογούνται στην εργοθεραπευτική αξιολόγηση είναι τα εξής:

    • Γενική εικόνα
    • Κοινωνική συναλλαγή
    • Αδρός συντονισμός
    • Νευρομυιοσκελετικά
    • Εξισοορροπητικές αντιδράσεις
    • Προστατευτικές αντιδράσεις 
    • Δοκιμασία Romberg ( Eίναι χρήσιμη στην οξεία μονόπλευρη αιθουσαία διαταραχή)
    • Κουτσό
    • Τούμπα
    • Ρολλάρισμα
    • Κινητικός Έλεγχος
    • Σύλληψη 
    • Λαβή
    • Άφημα
    • Μεμονωμένη κίνηση δακτύλών
    • Αντίθεση με τον αντίχειρα
    • Αμφίπλευρος συντονισμός
    • Χρήση εργαλείων
    • Πλευρίωση
    • Πέρασμα μέσης γραμμής
    • Οπτικοκινητικός συντονισμός
    • Λαβή με μολύβι
    • Γραφή
    • Ψαλίδι
    • Αισθητηριακή επίγνωση /επεξεργασία
    • Στερεογνωσία
    • Αντίδραση στον πόνο
    • Σχήμα σώματος
    Εργοθεραπευτική ομάδα & Καραμπά Αργυρώ

    Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.