Συμβουλές για γονείς

"ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΩΝ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;"

Ποια τα οφέλη των εξωσχολικών δραστηριοτήτων για τα
 
παιδιά;
 
Η επιλογή εξωσχολικών δραστηριοτήτων μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην
ανάπτυξη του παιδιού. Κάθε δραστηριότητα προσφέρει σημαντικά οφέλη. Παρακάτω
αναφέρονται κάποια από αυτά.
 Χορός: Ο χορός είναι μια ιδανική επιλογή για την ανάπτυξη της
συντονισμένης κίνησης, της ελαστικότητας και της ψυχοκοινωνικής
διάδρασης. Το παιδί μπορεί να επιλέξει μεταξύ διάφορων ειδών χορού, όπως
μπαλέτο, σύγχρονο, λατινικούς χορούς κλπ.
 
 Τέχνες και χειροτεχνία: Οι δραστηριότητες όπως ο ζωγραφική, η κατασκευή
διαφόρων αντικειμένων, η κεραμική και η κατασκευή με χαρτί μπορούν να
ενθαρρύνουν την έκφραση της δημιουργικότητας και να βοηθήσουν στην
ανάπτυξη της χειροτεχνικής δεξιότητας των παιδιών.
 
 Θέατρο και υποκριτική: Ο ρόλος στο θέατρο μπορεί να βοηθήσει το παιδί να
αναπτύξει δεξιότητες επικοινωνίας, αυτοπεποίθησης και δημόσιας εμφάνισης.
 
 Επιστήμη και ψηφιακή εκπαίδευση: Εργαστήρια επιστήμης και μαθήματα
προγραμματισμού και κατασκευής Lego μπορούν να ενισχύσουν την
αναλυτική σκέψη και τις δεξιότητες στην τεχνολογία.
 
Είναι σημαντικό να συζητήσετε με το παιδί σας και να το υποστηρίξετε στην επιλογή
της δραστηριότητας που το ενδιαφέρει περισσότερο, καθώς αυτό θα το κινητοποιήσει
περισσότερο να συμμετέχει ενεργά και να αναπτύξει τις δεξιότητές του με
μεγαλύτερο ενθουσιασμό.
 
Βόλακα Μαρία Σταυρούλα,

παιδιατρική εργοθεραπεύτρια

 

ΚΑΡΑΜΠΑ ΑΡΓΥΡΩ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ : " ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΔΕΞΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ "

ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΔΕΞΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ 

 

  • γνωστική δεξιότητα
  • οπτικοκινητικός συντονισμός 
  • λεπτή κίνηση
  • χρώματα
  • γέμισμα σχεδίου
  • απτικό ερέθισμα
  • οπτικό ερέθισμα
  • συγκέντρωση

 

Καραμπά Αργυρώ 

και Εργοθεραπευτική Ομάδα 

Υποκατηγορίες

  • Τι πρέπει να αξιολογήσει ένας θεραπευτής κατά τη διάρκεια μιας Εργοθεραπευτικής αξιολόγησης;(Μέρος Α)

    ergotherapeia1

    Τα σημεία που αξιολογούνται στην εργοθεραπευτική αξιολόγηση είναι τα εξής:

    • Γενική εικόνα
    • Κοινωνική συναλλαγή
    • Αδρός συντονισμός
    • Νευρομυιοσκελετικά
    • Εξισοορροπητικές αντιδράσεις
    • Προστατευτικές αντιδράσεις 
    • Δοκιμασία Romberg ( Eίναι χρήσιμη στην οξεία μονόπλευρη αιθουσαία διαταραχή)
    • Κουτσό
    • Τούμπα
    • Ρολλάρισμα
    • Κινητικός Έλεγχος
    • Σύλληψη 
    • Λαβή
    • Άφημα
    • Μεμονωμένη κίνηση δακτύλών
    • Αντίθεση με τον αντίχειρα
    • Αμφίπλευρος συντονισμός
    • Χρήση εργαλείων
    • Πλευρίωση
    • Πέρασμα μέσης γραμμής
    • Οπτικοκινητικός συντονισμός
    • Λαβή με μολύβι
    • Γραφή
    • Ψαλίδι
    • Αισθητηριακή επίγνωση /επεξεργασία
    • Στερεογνωσία
    • Αντίδραση στον πόνο
    • Σχήμα σώματος
    Εργοθεραπευτική ομάδα & Καραμπά Αργυρώ

    Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.