''ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ''
Α.Μια βαθμολογία σε μια σταθμισμένη αριθμητική δοκιμασία είναι τουλάχιστον δύο τυπικές αποκλίσεις κάτω του αναμενόμενου επιπέδου , με βάση την ηλικία και το νοητκό πηλίκο του παιδιού.
Β.Βαθμολογίες στην αναγνωστική ακρίβεια και επάρκεια ,καθώς και στην αριθμητική,βρίσκονται μέσα στο φυσιολογικό εύρος (+ ή -2 τυπικές αποκλίσεις του μέσου όρου).
Γ.Δέν υπάρχει ιστορικό σημαντικών αναγνωστικών δυσκολιών.
Δ.Οι σχολικές εμπειρίες είναι μέσα στο μέσο αναμενόμενο εύρος.
Ε.Οι δυσκολίες είναι παρούσες από τα πρώιμα στάδια της μάθησης αριθμητικών δεξιοτήτων.
ΣΤ.Η διαταραχή που περιγράφεται στο κριτήριο Α επιδρά σημαντικά στις ακαδημα'ι'κές επιδόσεις και στις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής ,που απαιτούν μαθηματικές δεξιότητες.
Ζ.Το πιο συχνό κριτήριο εξαίρεσης από τη διαταραχή : Το άτομο έχει Νοητικό Πηλίκο (IQ) κάτω του 70.
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα"
Βόλακα Μαρία Σταυρούλα,
παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια.
Τα σημεία που αξιολογούνται στην εργοθεραπευτική αξιολόγηση είναι τα εξής:
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα
© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.