Συμβουλές για γονείς

ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΆ ΥΣΤΕΡΗΜΈΝΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΌ ΣΎΝΔΕΣΜΟ ΝΟΗΤΙΚΉΣ ΑΝΕΠΆΡΚΕΙΑΣ (A.A.M.D.)

 

images 6

 

 

 

ΕΠΙΠΕΔΑ

 TEST W.I.S.C.

TEST TERMAN

Φυσιολογικό

85-115

84-116

Οριακό

70-84

68-83

Ελαφρά ανεπάρκεια

55-69

52-67

Μέση ανεπάρκεια

40-54

36-51

Αυστηρή ανεπάρκεια

25-39

20-35

Βαριά ανεπάρκεια

< = 25

< = 20

 

Σημειώνεται ότι το test Terman – Merrill είναι έκδοση αναθεωρημένη (1937) του test Binet- Simon. Ο Terman (1916) δεν περιορίστηκε στη μετάφραση του τεστ νοημοσύνης του Binet για τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά επιπλέον θέλησε να το προσαρμόσει στην Αμερικάνικη κουλτούρα επιδιώκοντας τη στάθμισή του. (Kaufman, 2000)

Το test W.I.S.C. (Wechsler Intelligence Scale for Children) είναι test νοημοσύνης και προσωπικότητας (γλωσσικό και μη γλωσσικό) για παιδιά ηλικίας 5-15 ετών. Η τυπική απόκλιση είναι 15 για το test του W.I.S.C. και 16 για το test του Terman.

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "ΓράΦΩνήματα"

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

 

 

images 5

 

  • Εκατοντάδες /δεκάδες /μονάδες 
  • Μισά - ολόκληρα -διπλάσια με αριθμούς /συμμετρία 
  • Νομίσματα μέχρι το 100 (δίνω - παίρνω ρέστα )
  • Γεωμετρικά στερεά (κύβος,πυραμίδα,ορθογώνιο, παραλληλεπίπεδο , κύλινδρος,σφαίρα )/ γεωμετρικά σχήματα (τετράγωνο ,ορθογώνιο ,τρίγωνο ,πλάγιο,παραλληλόγραμμο.
  • Μήκος (εκατοστά)
  • Μοτίβα (γεωμετρικά )
  • Πρόσθεση με πολλούς προσθετέους 
  • Εισαγωγή στην προπαίδεια (2,5,10,3,4,6,7,8,9 ) / Προβλήματα  προπαίδειας
  • Πρόσθεση με κρατούμενο /Αφαίρεση κάθετη με δανεισμό 
  • Κιλά /γραμμάρια/μέτρα/χιλιόμετρα
  • Διαίρεση / προβλήματα διαίρεσης
  • Έτη ,Μήνες,ημέρες ,εποχές, ώρες ,λεπτά
  • Εικονογράμματα 
  • Αριθμοί απο το 100-1000(Μ,Δ,Ε,Χ)
  • Αριθμοί πρίν και μετά τις εκατοντάδες 
  • Προβλήματα με αριθμούς απο 100-1000
  • Χαρτονομίσματα πάνω απο 100/πράξεις
  • Ώρα ολόκληρη /μισή
  • Ορθή γωνία /κάθετη /παράλληλες ευθείες 
  • Οι αριθμοί απο το 1000 έως το 10.000

 

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "ΓράΦΩνήματα"

Υποκατηγορίες

  • Τι πρέπει να αξιολογήσει ένας θεραπευτής κατά τη διάρκεια μιας Εργοθεραπευτικής αξιολόγησης;(Μέρος Α)

    ergotherapeia1

    Τα σημεία που αξιολογούνται στην εργοθεραπευτική αξιολόγηση είναι τα εξής:

    • Γενική εικόνα
    • Κοινωνική συναλλαγή
    • Αδρός συντονισμός
    • Νευρομυιοσκελετικά
    • Εξισοορροπητικές αντιδράσεις
    • Προστατευτικές αντιδράσεις 
    • Δοκιμασία Romberg ( Eίναι χρήσιμη στην οξεία μονόπλευρη αιθουσαία διαταραχή)
    • Κουτσό
    • Τούμπα
    • Ρολλάρισμα
    • Κινητικός Έλεγχος
    • Σύλληψη 
    • Λαβή
    • Άφημα
    • Μεμονωμένη κίνηση δακτύλών
    • Αντίθεση με τον αντίχειρα
    • Αμφίπλευρος συντονισμός
    • Χρήση εργαλείων
    • Πλευρίωση
    • Πέρασμα μέσης γραμμής
    • Οπτικοκινητικός συντονισμός
    • Λαβή με μολύβι
    • Γραφή
    • Ψαλίδι
    • Αισθητηριακή επίγνωση /επεξεργασία
    • Στερεογνωσία
    • Αντίδραση στον πόνο
    • Σχήμα σώματος
    Εργοθεραπευτική ομάδα & Καραμπά Αργυρώ

    Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.