Συμβουλές για γονείς

Διδακτικοί Στόχοι στο μάθημα της Γλώσσας στην Β΄Δημοτικού .

images 4

 

  •  Ευχέρεια στην ανάγνωση - Κατανόηση 
  • Παραγωγή  γραπτού λόγου 
  • Τόνοι - Άτονες λέξεις - Οξύτονες / παροξύτονες / προπαροξύτονες 
  • Έννοια μονοσύλλαβης -δισύλλαβης - τρισύλλαβης λέξης
  • Διαλυτικά , ενωτικό , απόστροφος 
  • Ορθογραφημένη γραφή άρθρων 
  • Κατάκτηση έννοιας των ουσιαστικών και των επιθέτων - Κλίση αυτών 
  • Κλίση ουσιαστικών και επιθέτων ( - ιμος , - ινος , - ικος )
  • Κλίση Ενεστώτα - Αορίστου . Ρήματα -αίνω , - ίζω , - εύω , - ώνω , . Ρήματος είμαι 
  • Διάκριση ρημάτων - μετοχών 
  • Αλφαβήτιση - Ταξινόμηση λέξεων με βάση κριτηρίων 
  • Αριθμητικά 
  • Χρονικά και τοπικά  επιρρήματα 
  • Βασικά δομικά στοιχεία της πρότασης ( Υ-Ρ-Α )
  • Σύνθετες λέξεις ,συνωνυμες , αντίθετες 
  • Παρομοίωση 
  • Ημέρες , μήνες , εποχές .

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "ΓράΦΩνήματα"

Διδακτικοί στόχοι στο μάθημα της γλώσσας στην Α' Δημοτικού

  

 

images 3

 

  • Γραφή , αναγνώριση των φθόγγων - γραμμάτων της Αλφαβήτας μικρών γραμμάτων και κεφαλαίων 
  • Γραφή - ανάγνωση λέξεων , προτάσεων , κειμένου , τονισμός .
  • Γραφή , αναγνώριση των δίψηφων φωνηέντων και συμφώνων ει,αι.οι,μπ,ντ,τσ,γγ-γκ,τζ,ντζ,αυ,αβ,αφ,ευ,εβ,εφ
  • Ενικός -πληθυντικός , ορθογραφιμένη γραφή . Διάκριση ορθογραφίας άρθρων της ,τις, τον ,των.
  • Ορθογραφία Ενικός και πληθυντικός - ουδέτερων ουσιαστικών σε -ι και - ο /αρσενικών σε -ος, -ης/ θηλυκών σε -α
  • Επισήμανση των καταλήξεων ενεργητικού ρήματος - ω -εις - ει στον ενικό αριθμό και ορθογραφημένη γραφή του είμαι στην οριστική του ενεστώτα . 
  • Ορθογραφική γραφή των καταλήξεων - ίζω -  εύω  - αίνω - ώνω  και των - μαι ,- σαι ,- ται , -νται των παθητικών ρημάτων . 
  • Προσωπική αντωνυιμία
  • χρήση αόριστου και παρατατικού . Εξοικείωση με την ορθογραφία των καταλήξεων αορίστου - ισα , -ησα.
  • Εξάσκηση στη χρήση τιυ συνοπτικού ( στιγμιαλιου μέλλοντα 
  • Διάκριση και τονισμός:- πώς , - πως , -πού, -που του άρθρου η απο το διαζευτικό ή 
  • Χρήση διαλυτικών και αποστρόφου 
  • Αλφαβητική σειρά λέξεων 
  • Οικογένειες λέξεων ,λέξεις , σύνθετες και αντίθετες.  

 

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού & Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας

Υποκατηγορίες

  • Τι πρέπει να αξιολογήσει ένας θεραπευτής κατά τη διάρκεια μιας Εργοθεραπευτικής αξιολόγησης;(Μέρος Α)

    ergotherapeia1

    Τα σημεία που αξιολογούνται στην εργοθεραπευτική αξιολόγηση είναι τα εξής:

    • Γενική εικόνα
    • Κοινωνική συναλλαγή
    • Αδρός συντονισμός
    • Νευρομυιοσκελετικά
    • Εξισοορροπητικές αντιδράσεις
    • Προστατευτικές αντιδράσεις 
    • Δοκιμασία Romberg ( Eίναι χρήσιμη στην οξεία μονόπλευρη αιθουσαία διαταραχή)
    • Κουτσό
    • Τούμπα
    • Ρολλάρισμα
    • Κινητικός Έλεγχος
    • Σύλληψη 
    • Λαβή
    • Άφημα
    • Μεμονωμένη κίνηση δακτύλών
    • Αντίθεση με τον αντίχειρα
    • Αμφίπλευρος συντονισμός
    • Χρήση εργαλείων
    • Πλευρίωση
    • Πέρασμα μέσης γραμμής
    • Οπτικοκινητικός συντονισμός
    • Λαβή με μολύβι
    • Γραφή
    • Ψαλίδι
    • Αισθητηριακή επίγνωση /επεξεργασία
    • Στερεογνωσία
    • Αντίδραση στον πόνο
    • Σχήμα σώματος
    Εργοθεραπευτική ομάδα & Καραμπά Αργυρώ

    Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.