Πότε χρειάζεται να απευθυνθούμε σε έναν εργοθεραπευτή
Πολλοί είναι οι γονείς που αναρωτιούνται αν χρειάζεται και πότε να απευθυνθούν σε κάποιο ειδικό για το παιδί τους και αν το παιδί τους χρειάζεται κάποια εργοθεραπευτική εκτίμηση. Ένας παράγοντας που τους οδηγεί σε αναζήτηση εργοθεραπευτή είναι η σύγκριση του παιδιού τους με άλλα παιδιά του κοινωνικού περίγυρου τους ή η σύγκριση των αδερφών. Για παράδειγμα δεν είναι λίγοι οι γονείς που αναφέρουν ότι το μικρότερο παιδί τους δεν κάνει πράγματα που έκανε το μεγάλο τους στην αντίστοιχη ηλικία.
Επίσης, κάποια σημάδια ανησυχίας είναι όταν το παιδί δεν ανταποκρίνεται στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος και δεν ανταποκρίνεται στο άκουσμα του ονόματός του. Ακόμα, όταν δεν παίζει οργανωμένα και πετάει ή σπάει τα παιχνίδια του, δεν πραγματοποιεί συμβολικό παιχνίδι. Όταν δεν μιμείται ρόλους και τον συνομιλητή του. Στη συνέχεια, όταν προκύπτουν δυσκολίες στην αδρή και λεπτή κίνηση, καθώς και στη συγκέντρωση και προσοχή του. Επιπρόσθετα, όταν το παιδί είναι επιθετικό, δεν παίζει με άλλα παιδιά, δυσκολεύεται στον αποχωρισμό, δεν μπορεί να ακολουθήσει το πρόγραμμα του σχολείου. Τέλος όταν είναι υπερκινητικό, παρορμητικό και απρόσεκτο.
Βόλακα Μαρία Σταυρούλα,
παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας
Τα σημεία που αξιολογούνται στην εργοθεραπευτική αξιολόγηση είναι τα εξής:
Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα
© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.